Valerius

Merkstrategie voor luxe wonen in Oud-Zuid
Valerius is geen gewoon woongebouw. Het is een zeldzame combinatie van ruimte, rust en service voor mensen die overal kunnen wonen maar kiezen voor Amsterdam. Voor de Jong Groep ontwikkelt FPW een stijl die past bij de bewoners en bij de kwaliteit van het gebouw. Tijdloos. Elegant. Discreet. Van verkoopbrochure tot bewegwijzering. Alles klopt. Alles straalt rust en raffinement uit.
Opdracht
creatief concept
logo ontwerp
materialisatie
campagnestijl
UX/UI design
CRM
brochure ontwerp
locatiemarkering
event organisatie
social media
off- en online advertentiemateriaal

Opdrachtgever
De Jong Groep

Wonen kan overal, je thuis voelen niet

In de verkoopstrategie ligt de nadruk op persoonlijk contact en exclusieve verkoopmaterialen die alleen te bekijken zijn door potentiële bewoners. Zo krijgt Valerius de uitstraling die past bij zorgeloos wonen op het hoogste niveau. Een gevoel dat je niet hoeft te verkopen, alleen subtiel wil laten ervaren.

A new perspective on luxury living

arrived and

here to stay

Meer weten over deze case?

Frederieke Baars

director - owner