South Dock

Merkontwikkeling en visuele identiteit voor stedelijk pionieren aan het IJ
Aan de zonzijde van het IJ, op het creatieve NDSM-terrein, verrijst South Dock: een woongebouw voor wie de stad omarmt. Met vrije sector huurappartementen, commerciële ruimtes en een fascinerend uitzicht dat nooit verveelt. Voorbijvarende schepen. Amsterdamse pontjes. De ondergaande zon. En de skyline die ontwaakt.
Opdracht
logo
visuele indentiteit
brand strategy
signing
in and outdoor advertising
website
Opdrachtgever
Hines

Wonen met de skyline als horizon

Voor dit nieuwe project ontwikkelen we een naam en een visual identity die jonge professionals, expats en empty nesters aanspreekt. Stedelijk. Licht. Levendig. Om deze plek voelbaar te maken, creëren we een sfeerclip, website en een online campagne. South Dock wordt inmiddels met veel plezier bewoond. En laat zien hoe ‘nieuw’ wonen ook heel vertrouwd kan voelen.

lively

Een wereld op zich

Meer weten over deze case?

Nikki Petit

managing director Amsterdam