Meubelplein Ekkersrijt

Visuele identiteit en activaties voor de grootste woonboulevard van het Zuiden
Dé bestemming voor alles wat met wonen te maken heeft. Met 25 XL woonwinkels is Meubelplein Ekkersrijt een vertrouwd adres voor alles in en rond het huis. Van keukens tot badkamers. Van bedden tot buitenmeubels.
Opdracht
logo
visuele indentiteit
brand strategy
marketing strategy
signing
website
socials
Opdrachtgever
Fidelity

De grootste woonboulevard bezoek je niet, maar beleef je

FPW speelt een belangrijke rol in de uitstraling van deze woonboulevard. Van signing en outdoor branding tot social content en activaties. We ontwikkelen campagnes, acties en thema’s die bezoekers inspireren én activeren. Met kleur, karakter en een eigen stem brengen we de sfeer van het plein naar buiten. En maken we van een dagje winkelen een echte woonbelevenis.

Socials

Meer weten over deze case?

Brenda Altorf

senior account manager