Heeren Makelaars

Merkontwikkeling voor een makelaarskantoor met Amsterdamse ondernemersgeest
Heeren Makelaars combineert marktkennis met flair en persoonlijk contact. Een kantoor dat luistert, meedenkt en doorpakt. Van het eerste gesprek tot de sleuteloverdracht. FPW ontwikkelt een frisse en hoogwaardige merkidentiteit die de kwaliteit van hun dienstverlening weerspiegelt. Met een nieuwe huisstijl, twee luxe brochures, een gebruiksvriendelijke website en een consistente social media-aanpak krijgt het merk de uitstraling die het verdient.
Opdracht
corporate creatief concept
social strategy
brochure
UX/UI design
corporate presentatie
Opdrachtgever
Heeren makelaars

Heeren en meester in vastgoed

Krachtige visuals onderstrepen de betrokkenheid. We positioneren Heeren als makelaars met karakter. Persoonlijk en professioneel. Verankerd in Amsterdam. Verbonden met een landelijk netwerk. En altijd in beweging.

Amsterdam . New York . Parijs . Kaapstad Milano . London

Meer weten over deze case?

Nikki Petit

managing director Amsterdam