Zuidplein
visuele indentiteit
brand strategy
signing
in and outdoor advertising
website
Kom eindeloos genieten
Om de verbinding met de wijk te versterken, maken we een magazine waarin de verhalen van bewoners en ondernemers centraal staan. Daarmee positioneren we Zuidplein niet alleen als een winkelcentrum, maar als een ontmoetingsplek waar de buurt samenkomt en waar iedereen zich thuis voelt.
De rebranding geeft Zuidplein een vernieuwd en toekomstbestendig imago. Bezoekers ervaren het als een gastvrije en toegankelijke plek, ondernemers herkennen zich in de nieuwe identiteit en bewoners voelen zich sterker verbonden met hun winkelcentrum. De consistente merkbeleving, online en offline, vergroot de zichtbaarheid en versterkt de positie in de stad. Zuidplein staat daarmee opnieuw stevig op de kaart als het kloppend hart van Rotterdam-Zuid.
Alles komt samen in de belofte die Zuidplein uitdraagt: Kom eindeloos ontdekken. Een uitnodiging die nieuwsgierig maakt, ruimte geeft aan ontmoeting en benadrukt dat er altijd iets nieuws te beleven valt – midden in Rotterdam-Zuid.