Gelderlandplein
'Local heroes' storytelling voor winkelparadijs aan de Zuidas
Van een verouderd winkelcentrum naar een luxe winkelcentrum. Met wereldwijde aantrekkingskracht, op loopafstand van de Zuidas in
Amsterdam. Met flagshipwinkels, kunst, gastronomie en persoonlijke
service die expats, buurtbewoners en dagjesmensen weten te
verleiden. FPW is vanaf het begin betrokken.
Opdracht
logo
visuele identiteit
UX/UI design
social media
on- en offline campagnes centercommunicatie shopmagazine
LEDschermen
autobelettering
wayfinding
visuele identiteit
UX/UI design
social media
on- en offline campagnes centercommunicatie shopmagazine
LEDschermen
autobelettering
wayfinding
Opdrachtgever
Kroonenberg Groep
De nieuwe benchmark in retail
We creëren de complete branding, positionering en strategie. Lokale ondernemers worden in de schijnwerpers gezet als helden. Trams, tijdschriften, evenementen. We ontwikkelen een stijl die vakmanschap uitstraalt en ontwikkelen een merk dat stijlvol is, zonder afstandelijk te zijn. Met luxe fotografie, signing, tijdschriften, website en campagnes brengen we de ervaring naar een hoger niveau. Met als resultaat een bekroond winkelcentrum dat nu gezien wordt als de nieuwe norm is in retailland.