Valerius
Merkstrategie voor luxe wonen in Oud-Zuid
Valerius is geen gewoon woongebouw. Het is een zeldzame combinatie van ruimte, rust en service voor mensen die overal kunnen wonen maar kiezen voor Amsterdam. Voor de Jong
Groep ontwikkelt FPW een stijl die past bij de bewoners en bij
de kwaliteit van het gebouw. Tijdloos. Elegant. Discreet. Van verkoopbrochure tot bewegwijzering. Alles klopt. Alles straalt rust en raffinement uit.
Opdracht
creatief concept
logo ontwerp
materialisatie
campagnestijl
UX/UI design
CRM
brochure ontwerp
locatiemarkering
event organisatie
social media
off- en online advertentiemateriaal
logo ontwerp
materialisatie
campagnestijl
UX/UI design
CRM
brochure ontwerp
locatiemarkering
event organisatie
social media
off- en online advertentiemateriaal
Opdrachtgever
De Jong Groep
Wonen kan overal, je thuis voelen niet
In de verkoopstrategie ligt de nadruk op persoonlijk contact en exclusieve verkoopmaterialen die alleen te bekijken zijn door potentiële bewoners. Zo krijgt Valerius de uitstraling die past bij zorgeloos wonen op het hoogste niveau. Een gevoel dat je niet hoeft te verkopen, alleen subtiel wil laten ervaren.