Wristler

Branding voor een premium horlogeplatform
Wristler is hét platform voor wie zoekt naar betrouwbare, gecertificeerde luxe horloges. Met een escrow-systeem, persoonlijke service en een scherp oog voor kwaliteit. FPW verzorgt de volledige rebranding. Van een elegant logo en grafisch grid tot een moderne website, luxe verpakkingen en krachtige social campagnes. De nieuwe merkidentiteit straalt vertrouwen en exclusiviteit uit. Zonder overstatement. Zonder poespas.
Opdracht
logo
visuele indentiteit
brand strategy
online platform UI
social media
Opdrachtgever
Wristler

Building a luxury brand with the color green

Elke stijlkeuze ondersteunt het verhaal van 100% authenticiteit, zorgvuldig geselecteerde verkopers en een veilige, prettige aankoopervaring. Met abetone green als basiskleur ademt het merk klasse uit. Het beleven van tijd krijgt een eigen visuele beeldtaal. Zo krijgt Wristler de uitstraling die past bij haar belofte. En bij de mensen die weten wat tijd waard is.

Time is on your side

superior watch club

Meer weten over deze case?

Babette Luitwieler

Director Digital Design